lørdag 24. juli 2010

Nydelig sommer med rips og familiebesøk

Jeg mener ikke å gni det inn til dere som bor rundt om i landet som har hatt en skikkelig dårlig sommer, men ah, så fantastisk vi har hatt det i Oslo! Jeg hører jo at noen mange klager her også, men jeg synes virkelig at sommeren har vært fantastisk!! Ikke alt for varmt og ikke alt for kaldt. Litt regn innimellom er bare fint, sånn at det holder seg grønt og frodig :)
Jeg kan faktisk ikke huske sist sommer jeg kunne gå rundt i shorts og t-skjorte nesten hver dag. Kanskje det føles sånn fordi jeg stort sett har jobbet mesteparten av sommeren siden jeg var 17??















I dag var en av få dager i sommer som pappaen til Daniel har sammen hele dagen, så da var det bare å nyte dagen.. Vi benyttet dagen til å kjøre ut i provinsen for å besøke mormor og morfar.
















Der var ripsen blitt moden i hagen, og Daniel ELSKET det!! Han plukket og plukket, og spiste og spiste.




















Ingen bær skal gå til spille ;)
















Han var fortsatt like fornøyd da bærene ble servert som dessert etter grillmiddagen















Mmmm..
















Fetter Kornelius var også på besøk. Han venter på å bli storebror om dagen, og mammaen hans hadde termin for et par dager siden. Vi krysser fingrene for at hun slipper å gå alt for lenge på overtid!

















Da vi kom hjem, satt det tre slektninger og ventet på benken utenfor her. Det var tante Hilde, fetter Birk og kusine Vilde. Kjempekoselig!!















De skal være noen dager i Oslo nå, så vi håper på å tilbringe enda mer tid sammen dem før de reiser igjen :)

1 kommentar:

Mariann sa...

Emilie også digger rips.. helt vill...Rart at de liker det som er såå surt :). Idag har jeg samlet inn en bolle som har blitt lagt i sukker, da passer det bedre for min gane :) ha en topp søndag. KLEM