fredag 23. juli 2010

En liten ramp

Jeg som trodde at Daniel hadde sluttet å lugge... Jeg må visst bare tro om igjen! I dag hadde vi nemlig en playdate med David og mammaen hans, Kirsti. Kirsti og jeg er vokst opp på samme sted, og nå skal gutta våre gå i barnehage sammen. Morsomt!

David har masse kjempefint hår, noe Daniel fikk øye på med en gang. Han var rask bort for å rive litt i det fine håret, og ga seg ikke med det første.


En liten ulv i fåreklær..


Løsningen ble at David fikk på seg solhatten sin. Dette gjorde susen, så nå lurer Kirsti på om hun kanskje må si ifra at David alltid skal ha på seg lue inne på barnehagen ;)

2 kommentarer:

Kirsti sa...

For noen godgutter altså! Takk for i dag. Vi koste oss masse og Daniel ble jo flink til å "klappe" etterhvert.

Elin sa...

Hehe, det skal ikke være enkelt ;)

I kveld fikk jeg endelig med meg introen på Sommertid, og dermed sett superstjernene :D