søndag 14. februar 2010

Morsdag, "nye" møbler og å tråkke i salaten

Gratulerer med dagen til alle mødre der ute!!
Min første morsdag har vi feiret med å hente noen møbler som mor har kjøpt på finn. Jeg har nemlig fått dilla på gamle møbler. Så da jeg hadde muligheten til å kjøpe spisestue, sjenk og skap for 1000,- slo jeg til. Bilder kommer når de står på plass der de skal. Først skal de vaskes og poleres. Jeg skal kanskje male de hvite, men det blir nok ikke før til sommeren isåfall.
Legger ved bildet av sjenken fra annonsen..

Etterpå fikk vi middag, kake og fastelavensboller hos Daniel sin mormor og morfar. Daniel var hos mormor mens morfar var med pappaen til Daniel og meg for å hente de "nye" møblene våre. Da vi kom tilbake gikk jeg innom plantasjen for å kjøpe en blomst til min mamma, mens gutta dro rett hjem etter å ha levert hengeren.
Da jeg kom inn døra satt Erling med Daniel på fanget, og Daniel hadde skjorta og vesten stappet godt ned i buksa. Jeg tenkte med det samme at her har mormor vært på ferde (hun skal alltid dra buksa godt opp under armene hans, til mors irritasjon), så jeg utbrøt irritert "han kan jo ikke ha vesten nedi buksa". Ifølge Erling på en måte som kun en datter snakker til sin mor.
Da kom det fra min svigerinne "Eh, det var jeg som puttet den nedi". Huff, snakk om å tråkke i salaten! Hehe.. Og jeg som så og si aldri snakker skarpt til noen da. Jeg blir fortsatt flau når jeg tenker på det :p

Håper alle har en fin morsdag/valentinsdag/søndag

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fnis! :D

Flotte møbler også! Gleder meg til flere bilder! Nesten så man må sjekke antikk-faktoren på den sjenken før du lader malekosten....

Mari sa...

Hihi, nå fikk du meg til å fnise litt her. Pinlig!

Ser ut som du kan ha fått tak i et skikkelig fint sett på finn da, og så rimelig! Smart med brukt altså :)

Likte forresten kjempegodt det bildet du hadde laget selv på posten under. Klart det er et mesterverk! Vil samtidig takke og bukke for koselige kommentarer på bloggen min, når du kan å male så fint, så skal du se du kan strikke også :)

Ha ei kjempefin uke!