mandag 1. februar 2010

En kald og deilig dag

Brr.. I dag var det kaldt!! Selv om det bare var minus 8 - 9 grader føltes det ut som om jeg skulle fryse av meg nesa!


Dagen har vi brukt til å svømme sammen Eirin & Helene med en påfølgende tur i det fine været. Det var nydelig sol, så da syntes vi at vi måtte benytte oss av det, selv om det var rimelig kaldt før mødrene. Barna lå lunt nedpakket i sine vinterposer, så de var ihvertfall fornøyde :)

Mor har jo begynt med streng sparing, så jeg følte meg ganske så fornuftig da jeg kjøpte billig lunch på rimi (det billigste rundstykket med en banan til). Jeg må innrømme at iskaffen fra Rimi ikke føltes like god som en ordentlig varm lattè hadde gjort i det kalde været da..

1 kommentar:

★ Heidi ★ sa...

Heisann! Sparebluss för turen til Australia? Saa kjekt dere kommer til aa faa det da:) Wow! Jeg har ogsaa vaert i Australia, men DET var lenge siden gitt...i 97 vaar det.
Saa fin Daniel var med roser i kinnene da! Skjönningen altsaa!
KLEM Heidi.