lørdag 21. november 2009

Tantebesøk

I dag har pappaen til Daniel og jeg trillet ned til Aker brygge. Der traff vi tante Hilde og kusine Vilde. Det var veldig koselig, og vi synes det er synd at dere bor så langt unna!
Vi spiste en sen lunch på Fridays, og da måtte mor selvsagt bestille en oreo madness til dessert. Hvis du ikke har prøvd den, så har du virkelig gått glipp av noe. Jeg er ikke noen stor fan av resten av maten på Fridays, men den desserten er verdt et besøk i seg selv...

Daniel har vært litt snørrete i dag, og han har nok vært bittelitt sutrete de siste dagene også. Det spørs om ikke Daniel og jeg har pådratt oss en liten høstforkjølelse (eller er det vinter nå?). Jeg tviler på at det er bivirkninger av vaksinen, siden det kom såpass sent, og siden det fortsatt ikke er over. Jeg håper han er helt bra i morgen, for nå gleder jeg meg til å svømme på mandag..
Ønsker alle en riktig fin lørdagskveld!!

Fetter og kusine


Daniel sammen pappa, tante og kusine Vilde


Deilig å kose med tante :)

4 kommentarer:

Gøril sa...

Det så skikkelig koselig ut :-)
Fine bilder, Daniel er så søt.

Ha en fin lørdagskveld

★ Heidi ★ sa...

Digg aa spise ute da:)
Og kos med besök av familie. Jeg gleder meg saann til aa treffe min snart.
Saa dere har blitt litt forkjölet... Ja, det er det denne aarstiden gaar med til kan det nesten föles som. Jeg har ogsaa snörret meg gjennom 2 uker naa. Skal det ikke slutte snart?
Haaper dere kommer dere igjen SNART:)
Ha en fortsatt fin kveld.
Heidi.

Bine sa...

Ingen bilder av desserten, Mona? :-O

Så koselig tante-kose bilde av Daniel! Kjedelig med forkjølelse da, Isak har hatt snufse-runde han og, henger fortsatt i litt hoste. Dette er vel bare blåbær ifht all sykdommen de skal dra med seg hjem senere, haha!

God bedring til lillegull - ha en fin søndag ;)

mona sa...

Takk for det! Jeg føler meg ihvertfall litt bedre i dag, så satser på at det ikke henger i alt for lenge.

Bine: Hehe.. Jeg har bilde av meg selv med desserten, men det måtte dessverre sensureres ;)