tirsdag 24. november 2009

Denne lappen

Fant jeg på frontruta på bilen vår da Daniel og jeg gikk forbi på vei til barselgruppa i dag. Den var rimelig ødelagt etter regnværet i går, men man kunne tyde hva som sto der allikevel: "jeg kjørte inn i støtfangeren din...." Hjelp, den nye, fine bilen vår!!!!

Heldigvis sto det videre at han ikke kunne se noen skade, og han hadde lagt igjen telefonnr sitt sånn at jeg kunne ta kontakt dersom det skulle være noe. Det må jeg si altså, ikke verst!! Jeg kunne heller ikke se noen skade, men tok vare på lappen i tilfelle det skulle være noe ved nærmere inspeksjon. Jeg tror jammen ikke at jeg selv hadde vært så pliktoppfyllende dersom jeg ikke kunne se noen skade på den andre bilen..

Her er vi på vei til barselgruppa i dag. Når den vi skal til bor i 5 etg, uten heis, så dropper vi vogna ;)

1 kommentar:

Karianne sa...

Jøss, ja det skjer vel 1 av 100 ganger at folk legger igjen navn og nummer. finnes noen ærlige sjeler der ute!
Hva gjør vi i morgen? Kan komme inn til byen