fredag 4. september 2009

Jeg er så stolt :P

Haha.. Da har jeg heklet ferdig min første ting siden jeg gikk på barneskolen. Hva gjør man ikke for barna sine?? ;) Min mormor hadde nok vært stolt hvis hun levde! Jeg begynte å hekle et teppe da jeg gikk gravid, men dette teppe har jeg vel ikke fått heklet en fjerdedel av en gang. Erling mobber meg for dette innimellom, så da sier jeg at jeg skal prøve å få det ferdig til Daniel skal konfirmeres.
Jaja, jeg fant ihvertfall ut at jeg skulle hekle en ball. Jeg synes det er så morsomt med hjemmelagde ting.. Jeg fant en oppskrift som het "stor ball". Om dette kan kalles en stor ball, så lurer jeg på hvor stor en liten ball er!? Det var kanskje like greit at ballen ikke var så stor, så ble den ihvertfall ferdig. Jeg har fyllt den med vatt, og puttet en liten bjelle inni. Så får vi se om jeg får brukt opp den stoore posen med vatt jeg måtte kjøpe til å fylle den lille ballen med. Har ihvertfall tenkt at jeg skal prøve å lage noe mer etterhvert..
Og Thomas, du skulle sjekke bloggen i slutten av forrige uke for å se om ballen var ferdig. Er du ikke stolt av meg??


6 kommentarer:

Marie sa...

Saa flink du har vaert! Visste ikke om dette skjulte talentet.... :) Grytekluter neste?? :)

Siv Iren sa...

Så fin den er! Syns Daniel den er spennende? Kanskje jeg skulle prøvd meg på en sånn selv, eller ønsket meg en :P;)

★ Heidi ★ sa...

Hei! Den var da innmari söt! Jeg strikket 3 baller her i vaar, moro det ogsaa! Men jeg syns hekleballen din var finere enn mine da!

Anne-Marte sa...

Denne ble jo kjempefin! Nå er JEG imponert! Jeg ser ikke bort ifra at denne krevet mer håndarbeidsskills enn meitaien. Mulig jeg må ha oppskrift på denne! :-)

mona sa...

Hehe, takk for hyggelige tilbakemeldinger! Jeg tror jeg skal prøve å hekle en til, og håper på å få den litt finere og litt større :)

Marthe sa...

Kjempefin :-) Ser også i innlegget ovenfor at det tar på med tilbakestilling av klokken til Normaltid! det er det ingen tvil på, man blir fort forvirret av denne tiden!