torsdag 13. august 2009

Bilsete, boblejakke og pappa har reist

Her har det vært drittvær de siste dagene, så nå har vi funnet frem boblejakka til Daniel. Det var faktisk en av de første tingene Erling og jeg kjøpte til han, på salg en gang etter ordinær ultralyd :)
Bilsetet har vi lånt gratis hos biltilsynet (kan lånes gratis i tre uker). Vi hadde først et annet sete som han satt veldig dårlig i, og som han var ganske misfornøyd i. Vi dro derfor og byttet til dette BeSafe izi combi x2 setet i går. Han sitter mye mer stabilt i dette, men jeg synes han sitter alt for rett i ryggen. Jeg har lest anvisning på nettet, og er ganske sikker på at jeg har stillt det inn på den laveste posisjonen. Merkelig at det ikke kan legges lengre bakover!!

Daniel og pappa trimmer litt tidlig i dag morges. Daniel har elsket å stå på bena siden han var under to mnd. Jeg prøver å begrense det litt, men det er ikke så lett når han synes det er så gøy. Får håpe han ikke blir hjulbent, slik de sa før i tiden.. ;)

I dag reiste pappaen til Daniel hjem igjen for å jobbe. Heldigvis er det ikke så lenge til vi ser han igjen :) Disse bildene tok jeg den dagen sist da jeg hentet Erling på flyplassen. Syntes det var litt morsomt med en flokk med reinsdyr på flyplassen. Flyet er av samme type som Daniel og jeg kom med, og som vi skal reise til Kirkenes med på mandag.





1 kommentar:

Elin sa...

Haha, komisk med rein som spankulerer rundt på flyplassen!
Så sterk Daniel er!! :)
William har i løpet av de siste ukene funnet ut at å sitte og stå er gøy, så det blir kanskje litt for mye av det her i gården også.
Morsomt å se at de utvikler seg og blir større :)