søndag 21. august 2016

Norgesferie


Jeg må slå et lite slag for norgesferie!! Jeg synes at Norsk sommer er helt fantastisk, og personlig så synes jeg at det er best å bli i Norge om sommeren og heller reise til varmere strøk når det er kaldt og mørkt her i landet. Men jeg skjønner selvsagt at mange vil reise til varmere strøk for å være sikker på å få litt sol. Her i landet er det jo ingen garanti for mye bikinivær.

Den siste ferieuken vår tilbrakte barna og jeg i Ofoten i Nordland. Et fantastisk fint sted hvor vi bruker mye tid på turer ut i naturen og fiske. Barna elsker det, og det gjør jeg også! Det er selvsagt ingen bakdel at jeg har mye familie der oppe som tar oss med på turer og legger til rette for at vi skal ha det fint.

Barna mente at vi har fått gjort alt som kan gjøres i sommer, og det til tross for at utenlandsturen ble en helg til nabolandet! Jeg lengter allerede tilbake til sommeren, og gleder meg til neste år! Men først skal vi nyte høsten, vinteren og våren..

Ingen kommentarer: