søndag 8. mai 2016

Tusenfryd


I dag har barna vært på Tusenfryd for første gang. Og jeg kan love at det var STOR stas!! Minstemor ble hjemme med pappaen sin, mens de to eldste og jeg tok turen. Vi hadde en fantastisk fin dag i sommervarmen!
Vi lurte på å ta turen i fjor også, men da ble det ikke til det. Og det var igrunn like greit, for det var først nå at fireåringen var høy nok til å ta mange av attraksjonene. Hun var enda ikke høy nok til å ta de alene, så jeg måtte være med på de fleste karusellene. Men det var jo igrunn ganske så hyggelig også, selv om jeg på forhånd hadde tenkt at jeg skulle sitte og se på en del av de. Det blir nok flere turer hit i løpet av sommeren, ja! Vi var så heldige å få årskort til jul, så da er det bare å benytte sjansen så ofte man kan :)

Ingen kommentarer: