mandag 16. mai 2016

Pinsen


Er dere klare for 17. mai?? Jeg må innrømme at jeg synes at det er litt styrete med sånne dager. Og det synes jeg til tross for at vi ikke inviterer til noe her hjemme, vi er så heldige at vi får komme til mamma og pappa på grilling etter at toget og alt det der er ferdig.
Her har vi ikke gjort så mye for å forberede oss på den store festdagen, vi prøver helst å gjøre ting enklest mulig. Men alle i huset må selvsagt ha pene klær, og så synes jeg at det må være litt på stell rundt huset. Så her har vi brukt pinsen på å stelle litt i hagen, og i dag fikk vi jaggu endelig på sommerdekkene på bilene også. Skikkelig arbeidspinse altså, sikkert ikke så poppis i alles øyne. Vi passet i det minste på å kjøre gressklipperen i går, så vi ikke skulle plage noen med bråk på 1. pinsedag ;)

I morgen får jeg besøk av en gammel venninne med en nyfødt liten baby for en liten fotoshoot. Jeg synes det er så stas å få snuse litt på sånne nyfødte små igjen. Hva er vel bedre enn det??

Ønsker alle en fortsatt god pinse!



Ingen kommentarer: