tirsdag 17. mai 2016

Gratulerer med dagen!!


For en fin dag vi har hatt!!! Fantastisk fint vær, fine barn, is, pølser, kaker og alt annet som hører med til 17. mai.


Dagen begynte som alltid med litt stress, som toppet seg noe da undertegnede fant ut at bunaden har krympet i skapet siden sist 17. mai. Selvfølgelig så prøvde jeg den ikke på forhånd, og bunaden var liksom det siste jeg skulle hoppe inn i før vi gikk ut døra her.. Jeg lurer litt på om vi kanskje kan ha hatt for høy temperatur i skapet i vinter?? Det kan vel ikke være andre årsaker til at klærne plutselig bare krymper liksom.. :P


Jaja, resten av dagen ble ihvertfall finfin! Vi var sammen med mormor, morfar, tante, onkel, fettere og kusine etter de obligatoriske lekene. Og etter familiebesøket fikk jeg lurt med gjengen min på en bitteliten tur i skogen. Jeg måtte selvsagt forevige barna i finstasen, og så har det liksom blitt litt tradisjon med en liten tur i skogen her på 17. mai.

Jeg håper at resten av landet har hatt en like fin feiring som oss!!

Ingen kommentarer: