lørdag 16. april 2016

Uken som har gått


Nok en uke er snart forbi. Jeg har knapt rukket å snakke med min kjære denne uken, siden det har vært så mye ekstra jobb på oss begge i tillegg til oppussingen vi driver med i kjelleren. Men vi har møttes til middag hver dag og fått sagt hei både i forbifarten om morgenen og i sengen en gang etter midnatt. Neste uke blir forhåpentligvis litt roligere for oss begge..

Jeg har nesten ikke tatt bilder denne uken heller (ihvertfall ikke av noe hverdagslig, jeg har gjort noen fotojobber), men noen matretter hadde jeg faktisk foreviget på telefonen. Det burde jeg sikkert ha gjort oftere, for det er jo litt inspirasjon i å se hva man har laget!
-Retten oppe til hyre er en ny pakke fra Old El Paso (den fikk jeg forøvrig gratis - sponset altså) "Pork el pastor". Barna var ikke så fan av den, men det var vi voksne -mmm!
-Retten nede til venstre er torskenuggets. Jeg tror det er første gang fireåringen har sagt at hun elsker middagen når det er noe som inneholder fisk. Hun sa riktignok etter å ha spist nesten alle nuggetsene at de smakte som fiskegrateng - så da ville hun ikke ha mer allikevel..
-Nederst til høyre har vi luksusfrokosten som far i huset serverte barna i morges. Det er sunne vafler altså, med havregryn, grovt mel og uten sukker - veldig poppis!!

God helg ønskes til dere alle!

Ingen kommentarer: