fredag 8. april 2016

Orden och reda


Jeg er sånn som gjerne har det overflateryddig, men hvis du graver litt i skuffer og skap så er det dessverre ikke tellekanter å finne. Noen steder føler jeg at også at det er helt kaos.. Barna sine klesskap liker jeg gjerne å ha litt orden i, så der rydder jeg jevnlig. Men det varer ikke så lenge før noen av de har vært og rotet til det som jeg har ryddet, ihvertfall i kommoden hvor vi har uteklær og tilbehør. Hvor irriterende er det vel ikke å måtte lete rundt hvis du skal finne noe som barna kan ha på seg?


Lillesøsters klær har det lenge irritert meg at vi har hatt alt for liten plass til. Vi hadde en liten kommode som passet fint til klærne hennes da hun var nyfødt. Men etterhvert som hun vokste så ble det trangere og trangere i kommoden. Vi lette lenge etter en ny kommode, men klarte ikke å finne en som passet til å ha i den lille gangen utenfor soverommene og badet. Det er så trangt der, så jeg ville ikke ha en kommode som var for dyp. Men det var visst ikke å oppdrive noe sted.

Derfor fant vi ut at vi skulle høre med en flink møbelsnekker om muligheten for å få en spesialtilpasset kommode. Og voila, her er den! Fin, eller hva?? Jeg er såå fornøyd! Knottene var forøvrig min egen idè, og er kuler jeg hadde liggende her fra før. Jeg synes det var kult med noen litt spesielle knotter, når vi først hadde gått til anskaffelse av et spesialbygget møbel.

Hvis noen andre er på utkikk etter møbler som ikke er å få tak i, så kan jeg anbefale Bromanders håndverk. Du finner han på facebook her

1 kommentar:

Pepperkakefjellet sa...

Elsk på de knottane altså! Veldig stilig!!