søndag 10. april 2016

Helgen


Her har helgen gått med til håndballcup, oppussing og bursdag. Eldstemann var med på sin andre håndballcup denne helgen, og det var stor stas. Han åpnet til og med cupen med å score det aller første målet, og det kan man selvsagt leve lenge på! Jeg syntes det var kjempegøy å være med jeg også, og hadde min debut som lagleder. Neste helg er vi klare for fotballcup!


Jentene har ikke hatt noe spesielt på programmet denne helgen, men de fikk sett et par av storebrors kamper på cupen. Ellers så har de lekt her hjemme, syklet og hoppet på trampoline. Vi fant også ut at minstemor synes at det er mye mer stas å bruke det fine leketeltet sitt som klatrestativ i steden for å leke inni det. Haha, jeg ble litt paff da jeg fant henne i toppen av teltet..

Til uken håper jeg at det blir litt roligere enn hva det har vært på en stund. Det er fortsatt mye som må gjøres i kjelleren, men det er ikke noe vi MÅ stresse for å få ferdig - selv om det hadde vært godt å få det unnagjort.

Ønsker alle en finfin uke!

Ingen kommentarer: