fredag 22. april 2016

Hva gjør vi dagen lang?


Hvis dere lurer på hva vi bruker tiden vår på her om dagen, så kan jeg røpe så mye som at det ikke er i sofaen. Ihvertfall ikke med mindre det jobbes med noe på macèn. Nå har jo høysesongen for diverse avslutninger, dugnader og annet snacks begynt, i tillegg til oppussingen som vi fortsatt holder på med i kjelleren. Selv om vi har fått unna det verste der nede så er det fortsatt mye småtteri igjen som tar tid.

Denne uken har vi hatt spillkveld på skolen, avslutning på håndballen og dugnad i barnehagen på programmet. Ja, sånn i tillegg til ekstra jobb på oss begge og de vanlige treningene og annet som dagene fylles med. Til helgen er det dugnad i vellet også. Jeg føler egentlig ikke at vi kan snike oss unna, samtidig som jeg virkelig ikke skjønner hvordan vi skal få tid til det. Vi får se om samvittigheten eller fornuften seirer, hoho..

I morgen kveld skal jeg derimot koble helt av. Da kommer det noen venninner hit for litt vin og hyggelig selskap. Hurra, jeg gleder meg!!

Ingen kommentarer: