onsdag 3. februar 2016

Litt news


Dagene flyr avgårde, og jeg henger visst ikke helt med her inne. Storesøster har vært litt syk de siste dagene, og i dag ble visst storebror også syk. Hoho, det er jo fint at mormor og morfar har litt å henge fingrene i her hjemme mens jeg er på jobb..

Ellers så kan jeg melde om at vi har fått lån til å bore etter jordvarme, og i samme slengen skal vi legge vannbåren varme og nytt gulv i kjelleren. Vi skal gjøre det meste selv, så det blir nok litt å henge fingrene i fremover. Eller, det vil si at morfar får nok den største jobben.. Fy søren vi er heldige som har så snille besteforeldre til barna våre!!!!! Nå kom jeg jo til å tenke på at det var skikkelig urutinert av meg å ikke ta bilder i kjelleren før vi begynte arbeidet.. Men dere skal nok få noen oppdateringer underveis!

Ha en fortsatt fin uke - med eller uten sykdom!

Ingen kommentarer: