lørdag 9. januar 2016

Et bilde om dagen


Det slo meg plutselig hvor dårlig jeg har blitt til å ta fine hverdagsbilder av barna. Det er så lettvint å bare dra frem mobilen og knipse noen bilder med den. Men mobilbildene er jo langt ifra av samme kvalitet som bilder tatt med ordentlig kamera. Dessuten så laster jeg aldri mobilbildene over på macèn, de blir bare liggende på mobilen. Så nå har jeg fått meg et nytt forsett for året; å prøve å få tatt minst ett bilde om dagen med ordentlig kamera. Kanskje det kan gjøre at jeg finner litt motivasjon til å fortsette med bloggingen også..

Her har vi vært ute og aket i dag. Endelig var det akkurat nok snø til å sette utfor bakken her, og minstemor lo høyt da hun fikk sitte foran på rattkjelken. Jeg dro ikke med meg kameraet på aketur, men bildet over ble tatt da jentene lekte i stua før vi gikk ut. I morgen har vi tenkt oss på skøytebanen - det er bare å benytte seg av vinteren når den først er her!

Fortsatt god helg ønskes herfra!

Ingen kommentarer: