fredag 8. januar 2016

Det finnes ikke dårlig vær...


Dere er vel ute i kulda og koser dere??? Brr, det er kaldt nå. Men en liten tur ut i skogen er deilig for både liten og stor når snøen endelig har kommet! Så lenge man kler godt på seg og ikke skal være ute hele dagen, så synes jeg ikke det gjør noe med 10-15 minusgrader. Men det var litt vel kaldt da jeg dristet meg ut på fotballtrening på tirsdag, litt for dårlig kledd.. Jeg følte nesten at jeg ikke klarte å snakke på slutten av treningen, fordi ansiktet var helt numment. Og tærne, som jeg hadde puttet oppi kalde fotballsko med bare vanlig treningssokker oppi, de hadde det heller ikke så veldig godt. Jaja, da lærte jeg ihvertfall noe til neste gang!

Lillesøster fikk så fin jakke og lue av bestemor til jul, begge deler er fra NameIt. Nydelig, eller hva?? I natt sover minstemor hos mormor og morfar, sånn at vi skal få oss en god natts søvn her igjen. Hun har tullet lenge med sovingen om natten nå. Først på grunn av sykdom, og nå tror jeg det er på grunn av tenner. Det er ihvertfall kommet såvidt igjennom to jeksler nå, og det ser ut til at det er flere på vei. Så nå skal jeg forte meg i seng her, nå som jeg har noen timers sammenhengende søvn foran meg. Ohlala, det skal bli deilig!!

Ingen kommentarer: