søndag 3. januar 2016

2015, januar til juni

Jeg tror ikke at jeg fikk somlet meg til å lage en årskavalkade i fjor. Og året før der igjen mistenker jeg at jeg bare lagde for den første delen av året. Men jeg synes at det er veldig koselig å se tilbake på året som har gått, så jeg prøver meg på en liten kavalkade for 2015. Her kommer det første halvåret, kort oppsummert etter hvilke høydepunkter jeg husker best. 

Januar:

Januar ser ut til å ha vært en snørik måned i 2015. De fleste bildene er ihvertfall av snø og lek utendørs. Vi får håpe at vi får noen sånne dager nå i januar 2016 også!!

Februar:

Storesøster fyller tre år, og lillesøster blir et halvt år, mens storebror er så stor at han er på innskrivning på skolen. Sukk, mor synes at tiden går litt for fort!

Mars:

Vi er på en fantastisk fin ferie til Florida, da vi benytter sjansen til å reise utenom skoleferien det siste året hvor vi ikke har skolebarn i huset. Jeg lengter tilbake når jeg ser på bildene, og kunne helt klart tenkt meg tilbake dit - når som helst!

April:

Storesøster har med seg bestevenninnen hjem fra barnehagen for første gang. Minstesøster smiler med en bitteliten tann i munnen og vi er i flere familieselskaper. 

Mai:
Vi har en seksåring i hus, som også mister sin aller første tann. Vi feirer 17. mai, og i slutten av måneden tar vi turen til Kristiansand og dyreparken.

Juni:
Jeg får nesten klump i halsen bare av å se på bildene.. Storebror har sin aller siste dag i barnehagen, og er på førskoledag på skolen. Sommeren kommer, og barna bader og koser seg i hagen.

Det første halvåret i 2015 var et kjempefint halvår, men også litt vemodig. Høydepunktet var nok familieferien til Florida, mens det vemodige for min del var at eldstemann var blitt så stor at han var ferdig med barnehagetiden. Det var selvsagt fint også, og seksåringen selv syntes at det bare var stas - heldigvis. Haha, det hadde vært krise om han hadde syntes at det var like trist som det mammaen hans syntes!
Fortsettelsen kommer forhåpentligvis i morgen..

Ingen kommentarer: