torsdag 24. desember 2015

Kvelden før kvelden


Jeg synes det er koselig å holde på den gamle tradisjonen med å pynte juletreet på lille julaften. Så i dag har barna og jeg pyntet treet her. Barna begynte å mase allerede om morgenen om vi ikke skulle finne frem julepynten snart. Men vi klarte å holde oss til etter middag før julepynten kom frem her. Dagen har uansett gått i ett med innkjøp av de siste julegaven og resten av forberedelsene. Men nå er faktisk alt klart her! Jeg tror det er første gang jeg slipper å sitte i dårlig humør om formiddagen på julaften og pakke som en gal for å få alt klart, hoho..


Jaja, og her kan dere se hvordan det gikk med treet vårt etter at det var pyntet.. Minstesøster var veldig ivrig på å dra av pynten igjen, så hun rev like godt ned hele treet. Ohlala, der gikk selvfølgelig noen av favorittkulene mine i tusen knas. Men jeg fikk da i det minste foreviget henne foran treet før jeg begynte med oppryddingen.

Jeg lovet at jeg skulle trekke en vinner av den fine kaffemaskinen i dag også, og det ble Kristin G. Gratulerer!! Send meg en mail med adressen din, så kommer kaffemaskinen din vei veldig snart :)

Jeg håper at dere alle får en koselig julefeiring i morgen!! God jul!!

Ingen kommentarer: