fredag 11. september 2015

Frokostevent


I går tok jeg med meg jentene til Oslo for å gå på KiDS frokostevent hos GK Lifestyle. Jentene var jo faktisk med på det samme eventet for ett år siden, da var minstemor helt nyfødt og sov seg igjennom hele eventet.


Vi reiste innover sammen med MammaKine og hennes minste gutt. Jentene pleier vanligvis å være veldig greie på bilturer, men denne gangen var minstemor passelig misfornøyd i rushtrafikken. Det endte med at de to større barna etterhvert også ble mindre fornøyd, og til sist toppet det hele seg med bilsyke. Haha, det er ikke alltid ting går på skinner med små barn å slep!


Men vi kom oss å eventet, og fikk servert deilig frokost samtidig som vi fikk presentert masse fine nyheter fra blandt annet Reima, Ecco, Samsonite og Interoptik.


Etterpå fikk vi mingle og titte på produkter. Veldig koselig å treffe igjen andre bloggere som jeg har truffet på diverse eventer tidligere! Samtidig var det noe stressende med en ettåring som ville rive med seg den fine tapeten til Fam Irvoll og kaste rundt på elefanter og sko. Så da treåringen lurte på om vi skulle dra fant vi ut at det var på tide å komme seg hjemover igjen. 


På vei ut var vi så heldige å få med oss noen fine goodiebags, til glede for både mor og barn!

I dag har jeg vært på min første konferansetime som mamma. Det gikk veldig fint, og storebrors lærer kunne melde om en fornøyd og flink gutt. Selv om vi har følt at det har gått veldig fint med skolestart, så er det veldig hyggelig å høre at læreren opplever det samme!

Ingen kommentarer: