torsdag 9. juli 2015

Måker


Er ikke disse måkebildene kule? Jeg fikk visst litt dilla på måkebilder etter at vi var på sjøen her om dagen. Jeg klarte nesten ikke å slette unna noen av bildene jeg tok, siden jeg syntes at de var så fine alle sammen.


Det aller kuleste var kanskje ett jeg tok med mobilen og postet på instagram. Haha, og da skjønte jeg at det muligens ikke er alle som synes at måkebilder er kule. Det er rart hvordan man noen ganger kan tenke at man har fått DET blinkskuddet, og så får man bare noen skarve "likes", mens man andre ganger kan poste et bilde som man synes at er et helt vanlig bilde, og så får man plutselig masse "likes". Eller er det bare jeg som opplever det innimellom?


Jaja, jeg burde kanskje tatt tegninga og ikke postet masse måkebilder her også. Men så syntes jeg at de var så fine da.. 

Ingen kommentarer: