tirsdag 7. juli 2015

FERIE


Her oppe i nord nyter vi livet. Vi har ingen planer om noen store turer eller annet, vi tar livet helt med ro. Dagene går stort sett med til å få besøk eller å dra på besøk. Selv kunne jeg gjerne ha sittet i godstolen foran stuevinduene hele ferien og tatt imot gjester. Har dere sett så fantastisk utsikt før? Jeg slutter aldri å begeistre meg, og kunne lett ha flyttet inn her permanent.

Vi har altså vært så heldige å få låne huset til min kjæres søster, da hun selv er reist på ferie. Vi skulle selvsagt gjerne vært mer sammen med dem også, men jeg må jo innrømme at det virkelig er luksus å få bo i det fine huset her helt for oss selv.. Ute blåser det surt og er ikke mye til sommervær, men barna løper litt ute uten jakke og sko her allikevel. I dag hadde treåringen tenkt seg ut i bare trusa, men da snudde hun i døra gitt.. Vi satser på at det er igjen litt sommervær når vi kommer hjem igjen. Og hvis ikke så lever vi fint på den sommeren vi hadde da vi var på ferie tidligere i år også!

Ingen kommentarer: