søndag 28. juni 2015

Familieforøkelse?


Herlighet, hvor søte er ikke disse??? Sukk, jeg begynner å få lyst på katt jeg nå. Haha, når man ikke skal ha flere barn liksom - hva er vel bedre enn å øke familien med en firbent venn??


Men jeg må nok ha med meg resten av familien på laget om det skal bli noen katt på oss. Kanskje noen har noen gode argumenter for eller imot? Jeg tror ikke jeg får med meg mannen på noen år uansett altså, men det er sikkert lurt å så frøet tidlig, eller hva?


Dessuten så er det økt sjanse for at minstemor også utvikler dyreallergi med de allergiene hun har, så da er det kanskje dumt å bli glad i et dyr som man risikerer å måtte kvitte seg med på grunn av allergi.. På en annen side så er det noe forskning som indikerer at det kan være bra å vokse opp med dyr hvis man er disponert for allergier, men det er visst ikke forsket nok på det til at de vil si det sikkert.


Vi har vært så heldige å besøke en venninne på en gård i dag. Så barna har både fått hilse på de vakre kattungene og fått plukke sine egne egg i hønsehuset.


På vei hjem var de enige om at de ønsket seg både katt, hund og høner de også!


Ellers så har vi fått brukt den fine sommerdagen godt i dag; storebror og jeg har vært i barnebursdag og så har vi grillet hos mormor og morfar. Til sist toppet vi det hele med et kveldsbad ute i hagen før sengetid.


De neste dagene skal vi nyte at sommeren endelig har kommet for fullt, før vi reiser nordover til kaldere strøk. Vi gleder oss til det også!

Ingen kommentarer: