lørdag 13. juni 2015

Digg, diggere, diggest


Grillmat er noe av det beste jeg vet. Og så er jeg så heldig å ha en kjæreste som er en mesterkokk (i mine øyne ihvertfall). Nå har vi endelig sparket i gang grillsesongen her, og i dag var dette hva vi fikk servert; deilig grillmat med jordbærsalat, mango- og avokadosalat, stekte potetbåter og potetsalat. Jeg håper virkelig at dette været holder seg en stund nå, sånn at det blir mer av dette fremover..

Ellers så har jeg såvidt begynt å pusse opp bloggen litt. Jeg fant raskt ut at jeg må ut og ta noen nye bilder, for å få det sånn jeg vil. Men den nye headeren skal få stå til jeg har fått tatt noen nye bilder som egner seg. Og så skal jeg få oppdatert litt nedover siden her også etterhvert.
Jeg har også laget en side på facebook, sånn at det skal være lettere å få med seg oppdateringer her inne. Jeg har fått forespørsel om det flere ganger, men har egentlig tenkt at jeg ikke skulle gjøre det. Jeg har ikke helt sett behovet, og dessuten så tenker jeg at det blir vanskeligere å være anonym dersom familie og venner kommenterer der inne med fullt navn og åpen profil. Jeg liker jo å ha en halvanonym blogg, ihvertfall sånn at den ikke kan søkes opp via de fulle navnene våre. Men nå er det altså gjort, så om dere har lyst til å følge siden så finner dere den her. Jeg kommer altså til å blogge her som vanlig, men jeg kommer til å poste innleggene på facebooksiden sånn at det blir lettere å få med seg at bloggen er oppdatert. Siden er akkurat laget, så jeg har ikke begynt å poste der enda. Foreløpig har jeg bare invitert de som jeg har på vennelista mi som jeg vet at jevnlig er her inne og leser. Om du er venn med meg og ikke har fått invitasjon, så er det bare fordi jeg er usikker på om du leser her inne. Jeg har ikke lyst til å spamme alt av venner med bloggoppdateringer, så siden er ment for de som har lyst til å følge meg :) Ja, og det er selvsagt bare hyggelig om dere som jeg ikke kjenner også har lyst til å følge med!

Ingen kommentarer: