onsdag 24. juni 2015

Babyshower - jentebaby


Jeg lovet jo at jeg skulle vise frem flere bilder fra babyshoweren vi hadde her om dagen. Dagen i går gikk visst så fort at jeg ikke rakk å titte innom, men her kommer det ihvertfall flere bilder.
Selv bidro jeg med kake og marshmallow-pops. Kaka var det min kjære som hadde bakt. Inni var det sjokoladekake med bringebærmousse - mmmm... Jeg har lovet å dele oppskrift med noen av gjestene, så om dere vil så kan jeg dele den her inne. Selv skulle jeg liksom pynte kaka, og hadde sett for meg hvor fin den skulle bli. Dessverre så ble den ikke så fin som den var i hodet mitt. Hoho, men da var det jo ekstra fint at den smakte desto bedre!


Søstrene til den kommende babyen hadde gjort seg flid med nydelige cupcakes og en fantastisk bleiekake (sammen med tante).


Bleiekaka var visstnok veldig morsom og enkel å lage, så det anbefales å prøve!


Det var ikke så mye opplegg annet enn at vi spiste, skravlet og koste oss. Og så hadde den eldste av de kommende storesøstrene en lek hvor alle skulle skrive en hilsen på en bleie, sånn at bleieskiftarbeideren kan ha noe morsomt å lese på :)


Ja, og så fikk selvsagt babyen mange fine gaver. Nå gleder vi oss til å hilse på den lille frøkna, som har termin dagen etter ettårsdagen til minstemor her i huset :)

Ingen kommentarer: