onsdag 1. april 2015

Du vil ikke tro hva som skjedde da babyen fikk kjenne på sanda!!


Noralille fikk kjenne litt på sanda i Miami i går, og hun syntes det var stas gitt. Det gikk til og med lenger tid før hun smakte på den enn hva vi hadde trodd på forhånd.. Jeg har tenkt til å begynne med sånne overskrifter på bloggen nå, siden jeg har fått med meg at det er det som er greia. Hvor mange sånne ser man ikke på Facebook i løpet av en dag liksom???

I dag har vi bare slappet av ved bassenget her ved huset. Og siden jeg ikke hadde tatt noen nye bilder i dag, så tenkte jeg at jeg kunne dele dette bildet fra i går. Nora satt stort sett i vogna si mens vi var på stranda, men like før solen gikk ned fikk hun komme ut på teppet og lufte seg litt. Det var selvsagt stor stas, og hun kunne nok ha ønsket å krabbe fritt rundt og smake på alt som så fristende ut.

I morgen blir siste hele dagen vår her nede. Som vanlig så har tiden gått så alt for fort, og vi skulle veldig gjerne ha vært her i minst et par uker til.. Florida er helt klart et sted vi har lyst til å reise tilbake til ved en senere anledning!!

Ingen kommentarer: