torsdag 12. februar 2015

Nye striper


"Barn trenger klær som passer til lek. For Polarn O. Pyret betyr det klær som lar barn være barn, som er myke og gode å leke i og som passer for hverdag og fest og all slags vær! Nå kommer verdens fineste striper i en ny og kreativ P O. P Originals-kolleksjonen med morsomme detaljer! Den nye stripete P O. P Originals-kolleksjonen har tatt utgangspunktet i de populære klassikerne, men kommer med nye morsomme detaljer.!"


Jeg syntes at den nye kolleksjonen fra Polarn O. Pyret var så fin, så jeg kunne ikke si nei da jeg fikk en forespørsel om et samarbeid. Egentlig hadde jeg lyst på den søte sparkebuksa med ansikt og matchende lue med ører til minstemor i huset. Men så fant jeg ut at den bare gikk opp til str 68, og siden lillemor allerede er godt i gang med den størrelsen og har veldig mye klær akkurat nå, så valgte jeg heller å gå for en ny pysj til storebror. Og storebror var strålende fornøyd da han fikk den på i kveld. Deilig og myk i økologisk bomull, og passelig romslig til at han kan ha den leeenge. Fin, eller hva?


Her har vi vært så heldige å få besøk av bestemor i dag. Alle hjerter gleder seg!! I morgen skal de største få være hjemme sammen med bestemor, lillesøster og mamma.

Ja, og om du er i tvil, så er innlegget sponset av Polarn O. Pyret. 

Ingen kommentarer: