fredag 19. desember 2014

Julestemning og vinner av "Smiles on tiles".


Endelig har det kommet (bittelitt) vinter hit på Østlandet. Det har faktisk kommet nok til at storebror og jeg klarte å lage en liten snømann og en liten snøkatt. Snømannen heter Nora, og katten heter Fus-Pus (oppkalt etter noen venners pus, med egen instagramkonto). Dessverre så hadde Nora mistet både hodet og overkroppen i dag. Men storebror var raskt på pletten og fikk satt det på plass igjen. Jeg mistenker at noen har gått forbi og blitt fristet til å gi Nora en liten dult i siden. Det er nemlig mulig at Nora roper "kom og riv meg ned!!". Det skjønte jeg da storesøster kom for å besiktige den i går. Etter å ha konstatert at den var fin, utbrøt hun nemlig "Kan vi ødelegge den???".

I helgen har jeg store planer om å lete frem julefølelsen. Vi henger nemlig litt etter, på grunn av hektiske dager og en del sykdom den siste tiden. Da skal huset shines, julegaver skal handles og pakkes inn, vi skal bake julekaker og høre på julemusikk. Ja, og det skal gjøres klart for at resten av julepynten kan få komme frem på lille julaften. Jeg synes nemlig at det er koselig med den gamle tradisjonen hvor huset og juletreet pyntes på lille julaften. Da er det jo enda mer magisk å stå opp om morgenen på julaften!!

Jeg har også trukket nok en vinner av en av lukene i julekalenderen i dag. Denne gangen er det de kule bildene som lett kan festes og fjernes igjen på flisene dine som skal loddes ut. Den heldige vinneren ble Birgitte, som skrev: "Vi er med :) Hadde vært stilig å ordna i nye huset som vi skal bygge ;)
Likt på facebook :)". Du får straks en mail herfra!
Og om dere andre også ønsker dere bilder til flisene, så kan de kjøpes her

Ingen kommentarer: