søndag 9. november 2014

Farsdag og venninnebesøk


Hipp hurra for de fineste pappaene jeg vet om!! Pappaen her i huset fikk servert frokost i dag (men måtte lage middag selv) og fikk en finfin Bruka-postkasse i farsdagsgave (det er jeg sikker på at han har ønsket seg lenge, selv om han aldri har sagt det høyt).


Storebror har vært i bursdag hos en kompis i dag, og feiret farsdagen hos morfar etterpå. Så han er sikkert fornøyd med dagens kakefangst.. Ellers så har barna fått leke med sine fettere og kusinen sin. Det er alltid hyggelig!


Selv har jeg hatt besøk av en venninne og hennes lille nyfødte prins i dag. Heldig som jeg var, så fikk jeg ta noen nyfødtbilder av han. Vakker liten kar, eller hva!? Herlighet, det er rart at min egen lille baby har blitt så stor i forhold. Jeg skulle jo tatt bilder av de to sammen i dag også!

Ønsker alle en fin uke!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flaggan til topps for flotte pappaer!

TanteHilde

Kirsti sa...

Åh, han lille der rakk jeg akkurat å hilse på før avreise. Så søt!