onsdag 3. september 2014

Tre uker, allerede!?


Sukk, jeg synes det er litt vemodig at det allerede har gått tre uker.. Nå begynner klærne i str 50 å synge på siste verset, og vi er over på str 2 i bleier. Måtte tiden bare gå bittelitt saktere i denne herlige tiden!!

Noralille sover fortsatt mye, og er kun våken i korte perioder av gangen. Da vil hun helst ha oppmerksomhet eller pupp, ellers så sier hun raskt i fra at hun er misfornøyd. Noen dager har hun vært litt urolig, og villet sove oppå meg hele tiden. Mens sånn som i dag, så har hun sovet mye i lekegrinda eller i vogna si.
Når hun blir snakket med får man ofte et herlig smil i retur, til resten av familiens store glede. Vi er allerede hodestups forelsket...


I dag har vi feiret dagen med besøk av en av mine venninner fra sykepleierskolen og hennes lille frøken på 7 mnd. Veldig koselig!!

Nå har jeg fått begynt på fødselsrapporten også, så kanskje jeg får den klar til å dele i morgen :)

Ingen kommentarer: