mandag 1. september 2014

Så mange planer..


Og så lite man egentlig får gjort i løpet av en dag... I dag hadde jeg ingen andre planer enn å rydde og styre i huset. Men hva har jeg fått gjort?? Vasket en maskin med klær, brettet litt klær og det var stort sett det. I steden så begynte jeg å prøve å ta noen bilder. Jeg har ikke tatt så mange "nyfødtbilder" av Nora, og det er mange bilder jeg har inni hodet mitt som jeg gjerne skulle tatt. Etter fødselen var hun så rød og hoven i ansiktet og hadde en del blodutredelser, så da fikk jeg ikke så fine bilder. Så var det en liten luke der hvor hun var riktig så fin, men da hadde jeg en del andre ting planlagt. Og så fikk hun masse melkeutslett som ikke gjorde det så enkelt å få fine bilder.
Hun har fortsatt melkeutslett, men jeg tenkte at nå måtte jeg bare gjøre et forsøk allikevel. Det var ikke bare bare, for å si det sånn. Hun begynner nok å bli for stor, så hun våkner alt for lett og er vanskelig å "forme". Så da ble det til at jeg brukte noen timer på det, sånn uten å få noe ordentlig resultat ut av det. Jaja, det er godt jeg fortsatt har noen måneder på meg til å få litt orden i huset her. Rotet løper heldigvis (?) ikke ifra meg...
Bildet tok jeg forøvrig i går kveld da hun lå i lekegrinda og sov. Sukk, kunne de ikke vært så små og fine bare bittelitt lenger??!

Ingen kommentarer: