tirsdag 30. september 2014

Back in business


I dag har jeg vært på tur med min nye barselgruppe. Foreløpig er inntrykket mitt positivt, og jeg gleder med til å bli bedre kjent med jentene. Jeg håper at jeg får en like velfungerende barselgruppe denne gangen som jeg har hatt de andre gangene. Det er virkelig gull å ha en fin barselgruppe!!

I kveld har jeg vært på fotballtrening (husmorfotball der altså). Jada, er jeg ikke flink??! Kjempegøy å være tilbake, selv om formen ikke er helt på topp. Jeg gleder meg til å kjenne at formen forhåpentligvis blir bedre utover høsten! Og etter trening har jeg gjort klart for jobb. Ja, for i morgen tidlig drar jeg og lillemor på jobb. Hjelpes, jeg er spent på hvordan det blir! Ammetåka henger jo tykt her... Wish me luck!

Ja, og bildet.. Hoho, jeg prøvde meg litt på trampolina her en dag. Litt risikosport like etter sin tredje fødsel, men det var heldigvis ikke helt krise!

Ingen kommentarer: