tirsdag 12. august 2014

Fødsel i dag??


Termindagen har kommet!! Og i dag er det visst en kjempestor fullmåne - det MÅ jo love godt?? For nå tror jeg at jeg er klar. Nå kan den lille bare komme. Det blir jo dyrt å gå lenge hjemme i permisjon uten baby. Pengene har fått ben å gå på den siste tiden, for å si det sånn. Fint å shoppe litt når man ikke har annet å drive med, eller hva?? Ikke at jeg har kjøpt så alt for mye ufornuftig da, men det er sikkert noe som kan diskuteres..


Her om dagen havnet disse tingene i handlevognen. En Sleepyhead deluxe, babynest. Isteden for å sette meg ned å sy selv tastet jeg heller et par tastetrykk på macèn, og vips så er denne på vei i posten nå. Vi får håpe at den lille trives i den!


Og når jeg først bestilte den, så puttet jeg like godt en Ergobaby Swaddler i handlevognen også. Her skal ingen ting være uprøvd, om vi får en baby som ikke vil sove alene denne gangen også!! Rapport kommer sikkert ved en senere anledning!

Kryss fingrene for meg nå da! Innen uken er omme sitter vi nok her med en liten baby ihvertfall, jeg kan ikke skjønne noe annet..

2 kommentarer:

Signe sa...

Lykke til Mona. Krysser fingrene som bare det her. ��

Ellinor sa...

Sleepyheaden har vi også :) Tror ikke det er mye vi ikke har nå, hehe. Sånn går det med sykemelding og shopping fra sofaen :-p De lo litt på Posten da vi omtrent skulle hente et helt barnerom.