fredag 8. august 2014

Bestillingsdagen


Dagen i dag er den dagen jeg sa for lenge siden at jeg skulle føde. Men så fant jeg plutselig ut at det var bedre å føde i morgen. Dessuten så trodde jeg at begge barna her var fredagsbarn, men så viste det seg at jeg husket feil, begge barna er lørdagsbarn. Så da hadde det jo passet fint at tredjemann også blir lørdagsbarn, som de to andre. Eller hva?? Men nå har tiden gått så fort, så jeg kan godt vente enda litt lenger også.. Hoho, vi får se hva som skjer. En ting er ihvertfall sikkert, og det er at det er veldig kort tid igjen til vi sitter der som trebarnsforeldre. Hjelpes!!

God helg ønskes herfra!! Jeg titter innom igjen så snart det skjer noe, eller med annen kjedelig oppdatering fra helgen. I dag har jeg forresten vært i Drammen og tatt bryllupsbilder. Hoho, jeg som ikke skulle gjøre noe mer av sånne ting før fødselen...

1 kommentar:

Karen sa...

Gleder meg til å se bildene!