søndag 6. juli 2014

Helgen


Sist uke var min kjære ute og kjøpte et par av disse her, for å ha i hagen og på trappa. Snakk om flink mann, eller hva?? På salg til og med, så prisen var ikke så avskrekkende som den kan være for sånne store Hortensiaer. Da blir mor glad!!


Helgen har som vanlig flydd avgårde. På lørdag hadde vi besøk av en søt venninne av meg, og familien hennes. Barna lekte kjempefint her hele dagen, og de voksne fikk skravlet litt og kost seg ute i finværet.


I dag har vi feiret ettårsdagen til familiens (foreløpige) yngstemann. Tenk at det allerede er ett år siden han kom til verden!! De største stjal selvsagt det meste av oppmerksomheten, og fikk også blåse ut lysene på kaka. Ikke alltid like greit å være minst av tre søsken ;)


I morgen er det tilbake på jobb for min del, mens far og barn har ferie og skal kose seg her hjemme. Men nå er det faktisk bare to uker (TO UKER!!!!) til jeg går ut i permisjon, så da blir det fri på mor også. Herreminhatt, jeg skjønner ikke helt at vi snart sitter med en liten baby her igjen. 

Ingen kommentarer: