tirsdag 8. juli 2014

And the winner is.......


Nå har jeg trukket den ene vinneren av familiebillett til Bjørneparken. Og det ble..... "trommevirvel" .... "Jaaaaa vi vil gjerne til Bjørnparken! Krysser fingre og tær for vinnerlykke! Klem Karianne". 
Herlighet, jeg måtte telle flere ganger nå. Jeg måtte trekke fra to kommentarer som var fra de samme personene, siden de hadde rettet opp i noe de hadde skrevet, og da ble det jammen Karianne gitt. Det som er så rart med det er at jeg har vært på barselbesøk hos nettopp Karianne i dag, og hilst på den lille prinsen på bildet under. Herlig, eller hva?? Og jeg LOVER at jeg ikke har jukset!!
Til dere som ikke var så heldige å vinne i dag, så trekker jeg en vinner på Instagram på søndag. Jeg er mammamona, om du ikke følger meg der :)


Og det var det andre jeg hadde tenkt å nevne i innlegget i dag, at jeg har vært og hilst på lille Lukas, som kom til verden før helgen. Sukk, tenk at jeg snart har en sånn liten en jeg også.. Jeg måtte prøve den nye lua på han også, som søte Elin har strikket. Se så fint den passet, Elin!!!

Ingen kommentarer: