søndag 8. juni 2014

En ny dag i Dyreparken


Gjett om det var to fornøyde barn som våknet i morges!? Pappaen i huset og barna var ute her til piratene ankom brygga inne på hotellområdet, noe de gjør her hver morgen. Etterpå var det mor som tok over barna for mesteparten av dagen, siden far fortsatt har jobbet. 
Jeg skal ikke nekte for at det er slitsomt å traske rundt i parken med to barn i hånda og en i magen, men det har helt klart vært verdt det. 


Et av de mest spennende dyrene for barna var Gepardene, så da var vi jo heldige som fikk se de spankulerende rett på innsiden av gjerdet.


Ellers så har vi bare tatt det med ro, og gjort det vi har mest lyst til. Vi har fått sett de aller fleste dyrene, vi har tatt diverse karuseller, vi har lekt på lekeplassen og vi har spist is og god mat. Det eneste jeg savner her er litt flere toaletter og stellerom, og en skikkelig kaffebar.


Her er lillesøster foran inngangen til hotellområdet. Alt er gjennomført, i skikkelig Kaptein Sabeltann stil. Herlig!!


Siden storebror har fått dilla på å ta bilder, så har jeg bevis på at jeg har vært her også (eller ihvertfall magen)!! Hoho..


Vi gleder oss til siste dagen her i morgen! Da har vi tenkt oss på badeland før vi setter kursen hjemover. Og i morgen har min kjære hele dagen fri også, så da får vi selskap hele dagen. Hurra!

Ingen kommentarer: