mandag 16. juni 2014

Busy bee


Her har det vært stille siden før helgen gitt. Grunnen er bare at dagene har gått litt for fort. På lørdag tok jeg noen bryllupsbilder, før jeg kjørte avgårde på fest med noen herlige gamle kolleger. På søndagen gjorde vi faktisk så lite som jeg ikke kan huske at vi har gjort på leeenge (altså ingen hagearbeid, rydding i huset eller utflukter hit og dit). Men vi var så heldige å få besøk av en søt venninne med familien. Så barna lekte og koste seg ute her hele dagen, mens vi voksne slappet av og koste oss. En perfekt dag i solen (eller mye under parasollen for min del).

Nå sitter jeg her og redigerer bilder. Puh, det blir noen bilder å gå igjennom etter en sånn fotografering. Heldigvis så er det jo veldig gøy også, og jeg sliter med å legge det fra meg selv om jeg egentlig er alt for trøtt.. 

Ingen kommentarer: