torsdag 22. mai 2014

Sliten.no


Puh, for en slitsom uke vi har hatt! Det er ikke bare bare med sykdom i heimen samtidig som både en selv og pappaen i huset har mye jobb. I natt tror jeg at jeg var mer oppe av sengen enn i sengen også, lillesøster hadde vondt, pappaen i huset var våken pga sykdom, jeg hadde masse kramper i bena, jeg måtte opp og tisse x flere og så våkner man jo hver gang man må snu seg i sengen for tiden. For å si det sånn, så føltes det som alt annet enn en lystig dag på jobb. Og da jeg kom hjem, og følte at jeg var så kaputt at jeg knapt orket å stå oppreist, så fant jeg ut at det var like greit å få lillesøster på legevakten. Hun har så vondt i lymfeknutene på halsen, og er så hoven at hun går med hodet helt på skakke og snur nesten ikke på hodet. Huff og huff! Heldigvis mente legen at det bare er en kraftig halsbetennelse, så nå har vi fått apocillinkur og håper at det blir bedre snart.

Jaja, når det er strevsomt så kan det jo bare gå oppover, eller hva?? Neste uke tror jeg blir veldig fin. Da får vi besøk av bestemor fra Vadsø også. Vi gleder oss!!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Huffameg....dette hørtes veldig slitsomt ut :-( Jeg er selv gravid i uke 34+ og måtte kaste inn håndkleet jobbmessig for et par uker siden. Da klarte jeg rett og slett ikke mere, selv om jobben var gode på tilrettelegging. Har også en på snart to år som krever sitt. Ikke slit deg ut helt og tenk litt på deg selv også kjære deg.

mona sa...

Heldigvis har det vært litt bedre i dag :) Jeg sier visst etter hvert svangerskap at neste gang skal jeg kaste inn håndkleet tidligere, men så er det ikke så lett når det kommer til stykket. Men det er nok ikke lenge igjen før jeg må gå ned på stillingsprosenten kjenner jeg. Lykke til med innspurten hos deg :)