fredag 28. mars 2014

Trysil weekend


Jeg har gått hele vinteren og tenkt at vi skulle vært en tur på fjellet. Nå har jeg faktisk ikke stått i en slalombakke siden før jeg ble gravid med Daniel, og det er noe jeg til tider har savnet. Det har liksom bare ikke blitt til det, og så er ikke min kjære en som ivrer etter å komme seg til en slalombakke. Men vinteren i år fløy også avgårde, og jeg tenkte at vi heller fikk komme oss en tur på fjellet til neste vinter igjen. Det var helt til jeg fikk en mail om vi hadde lyst til å komme til Trysil og bo på Radisson blu og oppleve Trysils nye maskot Valle med barna. Om jeg hadde!!??


Jeg sendte straks svar om at vi hadde lyst til å være med, men at jeg måtte se hvordan det passet i forhold til jobb. Heldigvis fikk jeg byttet om på arbeidshelgen min, så da ble det ski-weekend på oss gitt. I dag hadde jeg tilfeldigvis fri fra jobb også, så da kom vi oss avgårde før den verste rushtrafikken satte inn. Lillesøster fikk en veldig kort dag i barnehagen, mens storebror var på tur til vikingskip-museet på bygdøy med barnehagen i dag, så han plukket vi opp der før vi hentet pappaen på jobb på Grünerløkka.
Kjøreturen oppover gikk smertefritt. Barna sov litt, klagde litt og satt ellers ganske så pent i hvert sitt sete og spiste rosiner, boller og blåbær mens de skravlet og leste litt i noen nye aktivitetsbøker.


Etter ankomst fant vi oss til rette på et kjempefint rom og spiste godt av deilig frukt som var satt frem til oss, før vi gikk opp til buffetmiddag i restauranten. Og best av alt, så fikk vi oss en tur i svømmebassenget her før barna fikk på seg pysjen og la seg på den doble sovesofaen her. I morgen venter fullt program i bakken. Vi gleder oss!!

Ingen kommentarer: