tirsdag 4. februar 2014

Snart to år


Tenk, snart er lillesøster to år. TO år!! Mange har spurt hva hun ønsker seg. Og for å være ærlig, så lurer jeg egentlig på hva vi skal kjøpe selv også. Som lillesøster har hun har det meste, og litt til.. Dessuten er det jo ikke så lenge siden jul. Åpenbare gaver som trehjulsykkel og sparkesykkel får hun arve etter storebror til våren. Men hun trenger selvsagt alltids noen klær og nye sko, siden hun vokser fort. Så jeg lurer rett og slett på om det blir gaven fra oss. Hun er jo uansett så liten enda at hun ikke skjønner noe særlig av det!
Ja, og nå kom jeg på at hun ønsker seg en sånn fin Bruka postkasse til å ha på lekehuset ute, i hvit, grå eller sort. Til sommeren skal vi lage terrasse utenfor huset, og da må vi selvsagt ha en postkasse også!! En liten flaggholder til å sette på gjerdet og et lite tilhørende flagg kunne også vært en fin gave. Ah, som jeg gleder meg til å få huset ferdig med uteplass og alt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mari får Karsten og petra bok, hun elsker den filmen. Hun får også en Lillesøster kopp, de har det på Ark. Tror det er lurt å ønske seg sko og klær, etter at David vokste ut vinterskoene på 3 mnd, tenkte jeg det kunne være lurt å ønske seg gavekort på sko ved bursdag og jul. Kirsti