fredag 10. januar 2014

Nevnte jeg at vi koser oss glugg???


Jeg begynte å tenke på at jeg muligens glemte å nevne at vi koser oss glugg på ferie?? Eller nevnte jeg det kanskje såvidt?? Herlighet, man skulle vært på ferie hele året. Barna er stort sett i perlehumør, og elsker livet her nede! Jeg tror vi kunne levd sånn som dette i maaaange uker uten å savne livet hjemme nevneverdig. Om å suge til seg alle inntrykkene og nyte hvert sekund!!

Ja, og storebror har lært seg å svømme noen meter under vann i dag. Moro! Kanskje han klarer å få hodet over vannet i løpet av ferien også?? Noen som har tips når det kommer til å lære seg å svømme kanskje?

2 kommentarer:

TreTette sa...

Så deilig dere har det! Og så flink storebror, aner ikke når de lærer å svømme. Her fortalte vi svømmeeventyr i går kveld faktisk, der lærte alle tre å svømme bare de ikke ga opp ;)

Line sa...

Jeg lærte selv å svømme under vann, tror jeg bare gradvis nærma meg overflaten og plutselig kunne jeg svømme der og :P