lørdag 5. oktober 2013

Høst


For en fantastisk fin høst vi har hatt så langt!! Bare synd at dagene flyr så fort avgårde, og at man ikke alltid rekker å nyte de fine dagene.. Lillesøster er fortsatt ikke helt i toppslaget, men har ikke hatt feber i dag. Vi har stort sett holdt oss inne i dag, men hun elsker å være ute, så en liten tur over gata fra mormor og morfar endte plutselig med en liten tur i skogen i steden. Jeg regner ikke med at hun har vondt av en liten tur ut i frisk luft, selv om hun ikke er heelt frisk enda. Barna er jo flinke til å styre hvor mye de orker selv, synes jeg. Dessuten spinner de jo like mye rundt her inne, om formen tillater det.


De sier i barnehagen at det er mange av barna som har hatt et par dager med høy feber nå, så har de hatt en dag eller to uten feber, før feberen har kommet tilbake igjen. Så vi får se om det blir det samme her eller ikke. Jeg krysser ihvertfall fingrene for at vi er ferdige med denne runden nå, og at lillesøster kan gå i barnehagen igjen på mandag!


Jeg merker forøvrig at det går litt tregt med bloggingen for tiden (kremt, eller det har kanskje vært sånn en god stund). Jeg har mange tanker om ting jeg egentlig kunne blogget om, men så er jeg både treg med å finne frem kameraet, og treg til å sette meg ned å skrive. Dagene er så fulle med alt mulig annet, og lysten er nok litt dårlig. Men jeg kommer nok til å fortsette med å poste litt innlegg innimellom allikevel. Det er så koselig å ha og titte tilbake på senere!

3 kommentarer:

mammaKine sa...

Fine barna dine :-)

Unknown sa...

Så koselige bilder!
Wilhelm har også hatt samme sykdomsrunde som du beskriver; kan virke som den lille halvtimen vi var i barnehagen var nok til å smitte han! Hjelpes!

Wenche sa...

Det øverste bildet der er bare helt herlig!