fredag 6. september 2013

Barna flytter inn i lekehuset!!


Yey, etter masse arbeid har lekehuset nå blitt såpass ferdig at barna har fått flytte inn. Når alt er på plass skal jeg ta en skikkelig runde med kameraet, sånn at dere får se ordentlig. Jeg er så stolt, og så utrolig fornøyd!! Tenk at jeg har gjort nesten alt selv!! Jeg hadde riktignok veldig god hjelp da jeg satt opp fundamentet, veggene og taket, og i dag hjalp mormor og morfar meg med å få hengt opp hemsen innvendig. Men de aller fleste arbeidstimene har jeg holdt på for meg selv.

Jeg har mange planer for innredningen, som jeg nok ikke kommer til å få ferdig med det første. Noe tenkte jeg at de kunne få ønske seg til jul/bursdag, og noe må mor frem med symaskinen for å få ordnet. Men nå har vi ihvertfall fått på plass såpass at det er gøy for barna å leke der inne.
Ellers har vi igjen å legge papp på taket, og å få opp de siste detaljene rundt taket - det får vi forhåpentligvis gjort i løpet av neste uke. Platting utenfor huset må vi selvsagt også ha, men det blir ikke før til neste år!


Barna selv var storfornøyd da de kom hjem fra barnehagen i dag og fikk leke i det nye huset sist. Og de var fint lite fornøyd med at de måtte inn og spise middag tre kvarter senere.. Jeg håper det blir en fin høst, sånn at vi rekker å bruke det mye før vinteren setter inn :)

Ingen kommentarer: