onsdag 28. august 2013

Hva skjer a??


Noen lurer kanskje på hva som skjer, siden det er så fryktelig stille her inne.. Det kan jeg fortelle! Dagene går i ett, kun med pauser til mat. Det beises, grunnes, males, snekres og jobbes. Det er MYE jobb når man skal bygge dukkehus - tro meg! Men så er det også veldig gøy når man ser at man nærmer seg målet. Jeg tror at jeg gleder meg mer enn barna til vi kan begynne med innredningen ;)


Og så er det visst høysesong for bilder rett etter sommeren, plutselig var det veldig mange som ville ha bilder. Veldig gøy, men det krever mye jobb det også!


Ja, og så har vi jo to søte små som krever sitt når de ikke er i barnehagen. Barnehageinnkjøringen har forøvrig gått veldig fint. Lillesøster gidder ikke å se på meg når jeg går en gang, hun bare vinker. Hun er visst veldig fornøyd hele dagen i barnehagen, helt til mamma kommer for å hente og hun kommer på at det er lenge siden hun har sett mamma. Og så merker vi at hun er mer sliten og litt grinete om ettermiddagene.


Ja, glemte jeg å nevne at jeg også planlegger årets jentetur?? Som vanlig reiser vi til en hemmelig destinasjon - kun de to som planlegger vet hvor vi reiser. Gjett om jeg gleder meg!!

Så da regner jeg med at dere fikk svar på hvorfor det er så stille. Det er ihvertfall IKKE fordi jeg sitter og later meg i godstolen. Det får vi gjøre når høsten kommer for fullt!!

Ingen kommentarer: