onsdag 31. juli 2013

Barnehagejenta


Sukk.. Nå er det bare snakk om noen små uker, så er denne jenta her barnehagejente. Jeg kjenner jeg får en liten klump i halsen av å tenke på det, samtidig som jeg er helt sikker på at hun kommer til å stortrives i barnehagen. Kunne ikke bare tiden stoppe opp litte grann!?


Lillesøster har allerede det aller meste hun trenger til barnehagestart. Utedress, sko, regntøy, støvler, innesko osv. er på plass. Det eneste som trengs er å merke alle klærne. Til storebror har jeg prøvd både stempel, strykemerker og klistremerker. Som oftest ender jeg bare med å bruke klistremerker på ting som det passer til, og ellers bare skrive på navnet med sprittusj. Enkelt og greit!

Nå har jeg pakket ned alle uteklærne i kofferten her, siden barna og jeg reiser på en ny ferie i morgen. Nord-Norge here we come!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det har kommet klistremerker som man ikke trenger å stryke på, funker som bare det. Kan brukes på både klær og gjenstander. Tror Mari sine er fra nordic print. Ada kommer til å digge barnehagen! Kirsti