fredag 7. juni 2013

Titter innom


Jeg titter som vanlig sent innom om dagen. Dagene går litt for fort..
Endelig virker det som om lillemor er helt frisk igjen da! Hun har vært veldig mammadalt mens hun har vært syk denne gangen. Kanskje litt ekstra fordi jeg har jobbet en del i det siste også, i tillegg til at mormor har passet henne en del mens vi har pusset opp kjøkkenet og stua. Ikke bare bare og være syk, og i tillegg plutselig se så lite til mammaen sin!! Men jeg satser på at det gir seg igjen nå som hun er frisk og vi nesten er ferdig med oppussingen.

Ja, for nå nærmer vi oss med stormskritt. Det er bare litt småtteri igjen på kjøkkenet, i tillegg til at vi må få ryddet på plass alt rotet som er stablet rundt om kring i kjelleren. I stua mangler vi bare å få malt noen lister, å male skjenken og skapet som jeg har snakket om tidligere, og å få hengt opp diverse gardiner. Så er det bare å flytte på plass alle tingene her også!
Det tar jammen tid med oppussing, og så er det alltid mer enn man tror! Men det blir såå fint, og vi gleder oss stort til vi kan kose oss på det nye kjøkkenet vårt :)


I går nevnte jeg at jeg ikke husket hvor all den fine papirpynten fra pressefrokosten kom fra. Det har jeg nå fått svar på. Det kommer fra Blomme. Dere kan se mer på blomme.no, om dere er interresert. De har masse fint der, så det er helt klart verdt å ta en titt!

Ingen kommentarer: