søndag 2. juni 2013

Litt om alt


Tusen takk for alle tilbakemeldingene i de siste innleggene! Her går det såpass i ett om dagen at jeg bare såvidt rekker å titte innom mail og blogg, så beklager at jeg ikke er så flink til å vise at jeg setter pris på tilbakemeldinger fra dere. Men vit at jeg er veldig glad for at noen gir meg tilbakemeldinger på ting jeg lurer på, eller legger igjen noen ord på veien, både her og på mail!

Angående virusvarselet, så er det visst flere som får det når de går inn på bloggen. Noen nevner også at de har fått det på flere blogger i det siste. Så jeg aner ikke om det er blogspot som har noe krøll om dagen, eller hva det er. Jeg håper ihvertfall ikke det er noe skikkelig bug..

Lillemor i huset her er dessverre fortsatt syk. Hun ble jo liksom aldri helt frisk etter den fjerde barnesykdommen. Det virker som om hun var såpass uheldig at hun ble smittet av et eller annet virus også. To ganger har vi trodd at hun har vært frisk igjen, men så har det blusset opp igjen med høy feber og stygg hoste. Vi får håpe det snart er over!

Ellers så har vi kommet langt med oppussingen nå, og nærmer oss siste finish. Gjett om vi gleder oss til å få alt på plass!!? Bilder kommer nok etterhvert som alt er helt klart :)

Fortsatt god helg herfra!

Ingen kommentarer: